فصلنامه بادکوبه مجلهای متمرکز بر ارتباطات، تبلیغات و برندسازی است.
در دورهای که جای خالی منبعی علمی، تحقیقاتی و مخاطبپسند در زمینهی ارتباطات، خلاقیت و برندسازی حس میشود؛ فصلنامه بادکوبه با توجه ویژه به روایت تازهای از این فضا، منبعی قابل استناد برای این امور است.
نقطه قوت فصلنامه بادکوبه توجه به ایدههای تازه در روایت، نگاه مدرن به صنعت ارتباطات و تبلیغات و پیگیری اتفاقات بینالمللی این حوزه است.
شما میتوانید در فصلنامه بادکوبه بخشهای زیر را مطالعه کنید:
1 . مموار: برشی از زندگی و دغدغههای روزمرهی صاحبنظران صنعت ارتباطات
2 . تریبون: تکنگاریهای تخصصی نویسنده و صاحبان مشاغل راجع به تعاملشان با دنیای تبلیغات
3 . جُستار: بیان آکادمیک یک دیدگاه در مبحث ارتباطات، برندینگ و تبلیغات
4 . نقد: نقد و تحلیل یک اتفاق رسانهای در حوزه تبلیغات
5 . میزکار: بیان عادتهای کاری کارشناسان امر تبلیغات از زبان خودشان
6 . گفتوگو: گفتوگو با یکی از کارشناسان و صاحبنظران در باب مباحث روز تبلیغات و نقد ارتباطات
7 . روایت مستند: روایتهایی واقعی از حوزهی تبلیغات
8 . قوانین و ضوابط تبلیغات در ایران